بازرگانی منابع و محدوده های معدنی در ماگماماینر

منابع طبیعی به دو بخش تجدید پذیر و تجدید ناپذیر تقسیم می شوند. منابع تجدید پذیر قابل باز سازی هستند. مانند محصولات جنگل، انرژی خورشید، باد و سایر انرژی های تجدیدپذیر. منابع تجدید ناپذیر شامل انرژی های غیر قابل تجدید و مواد معدنی است. اشاره به “انرژی” می تواند شامل انرژی فسیلی جامد باشد و اورانیوم با این حال، به طور معمول، انرژی به نفت و گاز طبیعی اشاره دارد. علاوه بر این مواد معدنی نیز جزو منابع تجدید ناپذیر و گاها بسیار با ارزش می باشند. مراجع به کالاهای “معدنی” معمولاً به جامداتی اطلاق می شوند که باید استخراج شوند. مواد معدنی مانند ذغال سنگ، مس، بنتونیت و غیره استخراج می شوند و بنابراین می توانند در گروه انرژی یا مواد معدنی قرار بگیرند. این محصولات گاها با هدف بازرگانی محدوده های معدنی جهت خرید و فروش محدوده های معدنی قرار می گیرند.

نظریه های اقتصادی مرتبط با تولید و فرسودگی منابع غیر تجدیدپذیر انجام می دهند بین انرژی و مواد معدنی فرق نگذارد. مشخصه ای که متمایز می کند گروه انرژی فقدان بازارهای رقابتی است. اما این دلیل این نیست
تمایز سنتی بین مواد معدنی روان و جامد. بلکه تمایز یک است نتیجه این واقعیت است که شرکت های خاص تمایل به استخراج انرژی دارند ، در حالی که برخی دیگر تمایل به استخراج انرژی دارند.

ولین محصول قابل فروش معدن کنسانتره است که از تولید می شود سنگ معدن سنگ معدن غلظت معدنی سازی است که نزدیک به ماده معدنی واقع شده است سطحی یا زیرزمینی آنها از صخره های اطراف آزاد شده و به آنجا منتقل می شوند
سطح از طریق مکانیکی پر انرژی و سرمایه بر. این تکنیک ها از لودرها و تراشنده های نسبتاً کم فن آوری در مورد برخی از صنایع مواد معدنی تا فرآیندهای فوق العاده پیشرفته برای استخراج طلا در چندین کیلومتر زیر زمین ایجاد کنسانتره از سنگ معدن به برنامه های دیگری از نیاز دارد انرژی ، نیروی کار و سرمایه در سطح. بنابراین استخراج بسیار شبیه به تولید تفاوت اصلی این است که با تولید مواد اولیه آورده شده است. در حالی که در کار استخراج هستند ، به مکانهای ثابت جایی که با نیروی کار و سرمایه ترکیب می شوند و سرمایه به مواد اولیه آورده می شود و در محل سنگ ترکیب می شود.

اتجارت بین المللی سنگ معدن نادر است. سنگ معدن به دلیل قیمت نسبتاً پایین آن در هر تن ، تحت حداقل مقداری پردازش در محل استخراج یا در نزدیکی محل استخراج به منظور افزایش ارزش آن در واحد وزن قبل از حمل و نقل ذغال سنگ خرد و شسته می شود ، آهن به روز می شود و به صورت توده ای در می آید گندله شده به سنگ آهن ، مس به یک کنسانتره حاوی 30٪ غلیظ می شود مس و مواد معدنی صنعتی شسته ، خرد و اندازه می شوند. این پردازش شده است مواد ، به نام “سنگ معدن و کنسانتره” در تجارت بین المللی استاندارد طبقه بندی (SITC) ، که سپس معامله می شود. قیمت هر واحد سنگ آهن و زغال سنگ بخار ، تقریباً با 0.02 دلار در هر کیلوگرم ، کسری از قیمت قهوه و پشم ، و در عین حال برای اطمینان از حمل و نقل این کالاها کافی است با توجه به هزینه های حمل و نقل عمده در سطح بین المللی. قیمت مواد معدنی صنعتی حتی کمتر است ، به این معنی که محدودیت هایی برای دستیابی به سودآوری این مواد وجود دارد حمل و نقل حتی با توجه به ارتقا محلی است. به عنوان مثال شن و ماسه به این اندازه نیست به دلیل ارزش کم آن در واحد ، بیش از چند صد مایل از منبع خود حمل شده است.

این مواد معدنی برای آزادسازی مواد معدنی خود به انرژی ، نیروی کار و سرمایه نیاز دارند خدمات نکته مهمی است که باید به آن توجه کنید.مواد معدنی بدون هزینه مستقیم از زمین جریان می یابند و سپس صادر می شوند یا اضافه می شوند.

الگوهای تجارت در مواد معدنی و فلزات

در مطالعات بازرگانی ، “مواد معدنی” اغلب به عنوان کالاهای موجود در SITC 2 رقمی طبقه بندی می شوند بخش 27 (مواد معدنی خام صنعتی) و 28 (سنگ معدن فلزی و ضایعات) دومی شامل کنسانتره است. فلزات در دسته های SITC 67 (آهن و فولاد) و 68 یافت می شوند(فلزات غیر آهنی). این چهار بخش اغلب در مطالعات مربوط به مواد معدنی و تجارت فلز (به عنوان مثال ، Radetzki 2008). بخش 66 SITC (تولید مواد معدنی غیر فلزی)
شامل آهک ، سیمان ، سنگ ساختمانی ، رسها و سنگهای قیمتی مانند الماس است. تجارت غیر پولی سکه در SITC 96 و تجارت غیر پولی طلا در این بازار یافت می شود بخش SITC 97.3 اگرچه بندهای 66 ، 96 و 97 به طور معمول از موارد رایج مستثنی هستند تجمع مواد معدنی و فلزی ، آنها باید شامل شوند زیرا هیچ تفاوتی ندارند از جمله محصولات ارزش افزوده آهن و فولاد (SITC 67) و فلزاتی مانند مس و نقره (SITC 68). بعلاوه ، ارزش تجارت سنگهای قیمتی (SITC)
667) از سنگ معدن آلومینیوم و مس و فلزات ترکیب شده بیشتر است (Radetzki) 2008 ، ص. 28) ، و بنابراین کنار گذاشتن آن از حساب باعث تحریف تحلیل می شود.